Інститут
Наш досвід
Про нас пишуть/говорять
Консалтинг
ОСББ
Публічно-приватне партнерство
Тренінги та семінари
Послуги з підбору персоналу
Вакансії
Закупівля послуг
Стара версія сайту

[816353]

Association of Ukrainian Cities - all-Ukrainian union of local self-government bodies - unites about 400 towns and cities.
Інформаційний портал ТЕПЛИЙ ДІМ - TEPLYDIM Information Portal
Міжгалузева асоціація Укртеплокомуненерго

AEA

Реформа міського теплозабезпечення

Шляхи вдосконалення нормативно-правового та регуляторного забезпечення діяльності підприємств, що надають послуги централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення (Аналітичний огляд, 2007)

Висновки і пропозиції, що містяться в Аналітичному огляді, базуються на досвіді роботи Інституту місцевого розвитку з 38 підприємствами централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення у 20 містах України, які брали участь у впровадженні Проекту “Розповсюдження досвіду реформування сфери комунальних послуг” в якості пілотних міст/підприємств.

Зміст

Вступ
Розділ 1. Організаційно-правові аспекти діяльності комунальних підприємств
              1.1. Управління комунальними підприємствами
              1.2. Система договірних відносин комунальних підприємств
Розділ 2. Ведення бухгалтерського та податкового обліку
              2.1. Проблеми організації і методики ведення бухгалтерського обліку
              2.2. Проблеми податкового обліку
              2.3. Узагальнення проблем обліку та оподаткування та чинників, що їх спричинили
Розділ 3. Формування та встановлення тарифів
              3.1. Динаміка тарифів на послуги водопостачання і водовідведення
              3.2. Динаміка тарифів на послуги централізованого теплопостачання
              3.3. Узагальнення проблем формування тарифів на послуги
              3.4. Узагальнення проблем регулювання (встановлення) тарифів на послуги
              3.5. Огляд ефективних практик ціноутворення у сфері централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, спрямованих на подолання окремих проблем фінансового забезпечення підприємств
              3.6. Напрями удосконалення практики формування та встановлення тарифів
Розділ 4. Технічний стан систем централізованого теплопостачання
              4.1. Аналіз існуючого технічного стану та проблем галузі теплопостачання
              4.2. Пріоритетні напрямки розвитку галузі теплопостачання - енергозбереження при споживанні, виробництві, транспортуванні та розподілі
              4.3. Пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового регулювання в галузі теплоенергетики
Розділ 5. Аналіз існуючого технічного стану систем централізованого водопостачання та водовідведення
              5.1. Чинники/причини, що спричинили проблеми в системах водопостачання і каналізації
              5.2. Пріоритетні напрямки вдосконалення технічного стану систем водопостачання та каналізації
              5.3. Пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового регулювання у водопровідно-каналізаційній галузі
Розділ 6. Проблеми фінансового стану комунальних підприємств
              6.1. Існуючий фінансовий стан підприємств
              6.2. Чинники, що зумовлюють збитковість, низьку ліквідність і зношеність комунальної інфраструктури
              6.3. Пропозиції щодо покращання фінансового стану комунальних підприємств
Розділ 7. Збут послуг та комерційні втрати
              7.1. Збут послуг та скорочення комерційних втрат на підприємствах тепло-, водопостачання та водовідведення: проблеми і пропозиції щодо вдосконалення на рівні підприємств
              7.2. Проблеми збуту послуг та пропозиції щодо його вдосконалення на рівні органів місцевого самоврядування
              7.3. Проблеми регулювання збуту послуг на державному рівні та пропозиції щодо вдосконалення
Розділ 8. Залучення інвестицій до модернізації комунальної інфраструктури
              8.1. Практика інвестиційної діяльності на комунальних підприємствах
              8.2. Проблеми залучення інвестиційних коштів
              8.3. Пропозиції щодо вдосконалення процесу планування інвестиційних програм
              8.4. Пропозиції щодо вдосконалення практики фінансового планування на комунальних підприємствах
Розділ 9. Залучення громадськості до процесу прийняття рішень
              9.1. Досвід залучення громадськості до вирішення проблем комунального обслуговування
              9.2. Узагальнення проблем залучення громадськості
              9.3. Пропозиції щодо вдосконалення діяльності із залучення громадськості на державному та місцевому рівнях
Використані джерела
Додатки

Підготовлено:     ІМР за результатами виконання проекту USAID “Розповсюдження досвіду реформування сфери комунальних послуг” (2005 – 2007)
Сторінок:   117
Опубліковано:   грудень 2007 р.
Мова звіту:   українська

Додаткова інформація по документу: Ольга Романюк, office@mdi.org.ua

Повернутись догори