Інститут
Наш досвід
Про нас пишуть/говорять
Консалтинг
ОСББ
Публічно-приватне партнерство
Тренінги та семінари
Послуги з підбору персоналу
Вакансії
Закупівля послуг
Стара версія сайту

[1022604]

Association of Ukrainian Cities - all-Ukrainian union of local self-government bodies - unites about 400 towns and cities.
Інформаційний портал ТЕПЛИЙ ДІМ - TEPLYDIM Information Portal
Міжгалузева асоціація Укртеплокомуненерго

AEA

Реформа міського теплозабезпечення

 

ІМР обговорив питання щодо роботи зі споживачами, створення іміджу організації, технології ефективного спілкування на спеціалізованому семінарі для НКРЕКП та ліцензіатів

23 березня 2016 р., Київ - Інститут місцевого розвитку в рамках Проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" (Проект USAID) провів семінар "Робота зі споживачами та створення іміджу організації: мистецтво презентації та публічного виступу, психологія сприйняття інформації, технології ефективного спілкування". Основними учасниками семінару були фахівці теплокомуненерго та водоканалів із 17 пілотних міст-партнерів, зокрема представники абонентських відділів, у т.ч. як спеціалісти, що безпосередньо працюють зі споживачами, так і інженери, юрисконсульти, начальники або їх заступники та спеціалісти по роботі зі ЗМІ і зв’язкам з громадськістю. Також на семінарів були пристуні представники НКРЕКП та Київської міської державної адміністрації.

На початку семінару учасникам було презентувано короткий огляд основних вимог Закону України, що набув чинності 5.03.2016 р. "Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення". У зв’язку з його прийняттям як від ліцензіатів, так і від НКРЕКП вимагається інформування споживачів зі значної кількості питань (тарифи, інвестиційні програми тощо, загалом 15 видів інформації). Тому організація роботи зі споживачами в контексті набуття чинності цим законом стає ще більш актуальним питанням.

Далі у ході семінару консультанти Проекту USAID Кадрія Сафіуліна та Юлія Свєженцева розкрили такі теми: психологія сприйняття інформації; ефективне спілкування зі споживачами комунальних послуг; імідж/репутація підприємств-виконавців комунальних послуг; майстерність презентації та публічного виступу. Кожна з представлених тем супроводжувалася практичними вправами, які учасники семінару із зацікавленістю виконували і разом із доповідачами здійснювали детальний аналіз їх результатів.

За результатам семінару учасники в анкетах відзначили значну кількість питань, щодо яких потребують додаткового навчання, зокрема це: робота «сall-центрів», робота зі ЗМІ, робота з боржниками та особливості претензійно-позовної роботи: судова практика, активізація роботи виконавчої служби, залучення аутсорсингу, списання безнадійної та сумнівної заборгованості; написання "правильних" новин, статей, сценаріїв аудіо- та відео-роликів; досвід роботи зі споживачами інших країн тощо.

  

 

 

Повернутись догори