Інститут
Наш досвід
Про нас пишуть/говорять
Консалтинг
ОСББ
Публічно-приватне партнерство
Тренінги та семінари
Послуги з підбору персоналу
Вакансії
Закупівля послуг
Стара версія сайту

[1022609]

Association of Ukrainian Cities - all-Ukrainian union of local self-government bodies - unites about 400 towns and cities.
Інформаційний портал ТЕПЛИЙ ДІМ - TEPLYDIM Information Portal
Міжгалузева асоціація Укртеплокомуненерго

AEA

Реформа міського теплозабезпечення

 

У школах міст-партнерів Проекту USAID стартує конкурс з енергозбереження

23 лютого 2016 року в рамках Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (Проект USAID) у м. Києві відбувся семінар «Зменшення споживання електроенергії у загальноосвітніх навчальних закладах: організаційні, технічні та інформаційні аспекти». У ньому взяли участь 27 представників міських відділів і департаментів освіти та енергозбереження міст-партнерів Проекту USAID.

Звертаючись до присутніх, директор з питань комунікації та зв’язків з урядом Проекту USAID Віра Ілляш зазначила: «Головна мета конкурсу, до якого будуть залучені школи, – змінити ментальність учителів, учнів, а також їхніх батьків. Навчити їх економії енергетичних ресурсів, змінити їхню свідомість на більш енергоощадну, виховати в них правильні споживацькі звички. Оскільки дуже багато років усі ми жили, особливо не розмірковуючи над цією проблемою, зараз немає часу зволікати – настав час змінювати себе».

Конкурс на зменшення споживання електроенергії триватиме від 29 лютого до 28 квітня 2016 року.

Головна його мета – зменшення споживання електроенергії у період проведення конкурсу і після його завершення за рахунок впровадження енергоощадних заходів і дбайливого використання ресурсів. Конкурс проводять, порівнюючи реальні показники витрат електричної енергії кожної школи у конкурсному періоді 2016 року з показниками її витрат у базовому періоді (як середні арифметичні витрат електроенергії у 2013, 2014 та 2015 роках). Порівняння здійснюється в ідентичних умовах експлуатації шкіл у базовому та конкурсному періодах. Для того, щоб унеможливити вплив кількості учнів, потужності встановленого обладнання і кількості годин роботи шкіл на результат, порівняння здійснюватиметься на основі питомих показників витрат електроенергії (у розрахунку на 1 учня і в перерахунку на 1 годину роботи школи). Проведення Конкурсу в пілотних школах супроводжуватиметься широкою інформаційною кампанією зі скорочення споживання електроенергії, впровадженням технічних та організаційних заходів із обов’язковим дотриманням санітарно-гігієнічних та інших умов перебування учнів, педагогічного колективу та персоналу у будівлі школи.

Під час семінару учасникам розповіли про світовий та український досвід упровадження програм та проектів зі зниження енергоспоживання у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Зокрема, про напрацювання Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи» за 5 років роботи у 200 школах. Висвітлили основні характеристики приладів обліку та поточну ситуацію зі споживанням електроенергії у ЗНЗ, а також механізми відстеження такої статистики, які запроваджені у м. Києві. Крім того, слухачі дізналися про особливості проведення інформаційної кампанії конкурсу на прикладі учасників Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи».

Повернувшись у свої міста, учасники семінару розпочнуть роботу з відібраними до участі школами аби поділитися з ними отриманими знаннями та нагадати, що до старту конкурсу залишилось 5 днів!
 

  

  

Повернутись догори