Інститут
Наш досвід
Про нас пишуть/говорять
Консалтинг
ОСББ
Публічно-приватне партнерство
Тренінги та семінари
Послуги з підбору персоналу
Вакансії
Закупівля послуг
Стара версія сайту

[1022596]

Association of Ukrainian Cities - all-Ukrainian union of local self-government bodies - unites about 400 towns and cities.
Інформаційний портал ТЕПЛИЙ ДІМ - TEPLYDIM Information Portal
Міжгалузева асоціація Укртеплокомуненерго

AEA

Реформа міського теплозабезпечення

Відгуки батьків та учнів пілотних ЗНЗ м. Києва, які брали участь у І етапі Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи"

 

Школа №134 м. Київ

Самсонова Алина Викторовна, мати учениці 7-А класу СШ №134

Энергосберегающие технологии. Этот модный термин часто применяется средствами массовой информации, причем, многие из них вкладывают в него собственное понимание. Здесь и снижение затрат на отопление жилых помещений, и уменьшение потерь тепла за счет новых пластиковых окон и дверей, и альтернативные источники энергоснабжения. Я же хочу рассказать об энергосберегающих источниках электроэнергии. После начала школьного проекта дочь несколько дней "просвещала" нас с мужем о бережном и экономном использовании воды, света, тепла… Неоднократно поднимала вопрос: "Где достать тепловизор?", чтобы наглядно показать, как утеплен наш дом. С брошюрой об энергосбережении были обследованы все приборы в доме. Вердикт неутешительный – слишком много расходуется электроэнергии!  После недели исследований ребенок собрал семейный совет. Около часа дебатов и решение принято: начинаем экономить! И начали мы с лампочек. Заменили все лампочки на светодиодные, а в коридоре, холе и на лестнице наш папа установил лампы с датчиком на движение (даже выключатель не нужен). Потом были стабилизатор напряжения сети и автономное освещение сада, работающее от старого аккумулятора. Результат наших стараний мы увидели уже в следующем месяце при заполнении счета за электроэнергию (он похудел почти на четверть). Прошёл уже почти год со дня начала нашего энергетического эксперимента. За это время дочке удалось !проинспектировать" не один дом наших друзей, знакомых, родственников. И многие прислушались к ее советам!

Шпирко Ганна Володимирівна, мати учня 1-Б класу СШ №134

Я, мама учня 1-А класу Шпирка Романа, вважаю, що дуже важливим є удосконалення системи роботи з питань інтеграції теплозбереження в навчально-виховний процес та придбання необхідного рівня побутових знань для енергозбереження.
Після впровадження у минулому році проекту «Енергозбереження», учням нашої школи стало комфортніше та тепліше перебувати в класах на уроках, так як старі вікна змінили на нові сучасні, які не пропускають холод та мають естетичний вигляд. А найголовнішим є те, що дітки були залучені до усвідомлення глобальної рівноваги та причетності кожної людини до проблем навколишнього середовища.

Кравчук Анна, мати учениці 2-А класу СШ №134

Вода та енергія є невід’ємною складовою життя людини з давніх часів і до сьогодні. Кожному з нас важко уявити себе без споживання води та різних видів енергії ( освітлення, опалення тощо). На даний момент важливо для кожної людини раціонально використовувати воду та енергію. Для цього потрібно залучати і дорослих, і дітей. Так, наприклад, батьки нашого класу для збереження тепла вирішили замінити старі вікна на нові євровікна, що забезпечують тепло та шумоізоляцію.
Для раціонального використання води ми надаємо перевагу душу. Для зменшення витрат електроенергії- вимикаємо прилади з електромережі на період нашої відсутності. Діємо за принципом "хто йде останній, той вимикає світло". Отже, для вдалого енергозбереження необхідно: зменшити витрату води на себе і спільні потреби родини, вчасно ремонтувати сантехніку, зберігати енергію в побуті та при користуванні електроприладами.

Покрасена Алла Олександрівна, мати учнів 2-А та 4-А класів СШ №134

Минулого року в школі, де навчаються мої діти, проводились заходи щодо обізнаності про проблеми енергозбереження. Діти ретельно вивчали це питання, готували різні роботи та презентації під керівництвом своїх викладачів і зробили висновки щодо засобів збереження електроносіїв: вимикати світло у приміщеннях, де не знаходяться в даний час люди; закривати за собою вхідні двері у приміщеннях взимку; економити газ та електроенергію під час готування їжі; вимикати крани та слідкувати, щоб вони були ісправні та не текли; утеплювати стіни будівель, щоб зменшити витрату тепла. В нашій школі були утеплені стіни; замінити старі вікна на нові, які не пропускають холодне повітря. Після заміни всіх вікон у приміщенні, де навчаються першокласники нашої школи там стало дуже комфортно та затишно. У маленьких діток, які нещодавно прийшли до нас, не мерзнуть пальчики на руках, коли вони старанно виводять перші букви у прописах. Вже нема необхідності вмикати додатково електрообігрівачі; замінити лампи на енергозберігаючі. Після того, як ми замінили лампи на енергозберігаючі в школі і вдома, якість освітлення стала кращою, лампи стали перегорати значно рідше і лічильники не так швидко «крутяться» коли горить світло. Спасибі нашим дітям і їх вчителям, що вони навчили економно і якісно жити!!!

Ахметова Ольга Миколаївна , мати учениць 2-А та 11-А класів СШ №134

Минулого року діти брали участь у проекті "Енергоефективні школи". Наша школа зайняла 3 місце і виграла 180 тис.грн. Це був дуже корисний досвід як для учнів, так і для батьків. Ми з цього проекту теж взяли багато корисного, позитивного для себе. В нашій квартирі тепер енергозберігаючі електричні лампочки, ми без причини не відкриваємо воду, наші вікна утеплюються, не закриваються батареї гардинами. Я вдячна педагогічному колективу за такий цікавий проект, за спільну нашу роботу, яка допомагає згуртувати всіх нас- вчителів, дітей і батьків.

 

Кишаківський Іван, учень 3-Б класу СШ №134

Наша школа брала участь у проекті "Енергоефективні школи". Ми всією сім’єю вболівали та приймали активну участь, щоб наблизитись до перемоги. Навіть вдома тато замінив звичайні лампочки на енергозберігаючі. А мама говорить, що вони працюють довше та споживають менше електроенергії. Мені було дуже приємно, коли школа в якій я навчаюсь, зайняла призове місце.

Чайковський Артемій, учень 4-А класу СШ №134

Після того, як моя сім’я вирішила утеплити приміщення, мама з татом поставили пластикові вікна та засклили балкон. Тепер у всій квартирі та у нашій з братом кімнаті стало значно тепліше. Ми припинили користуватися обігрівачем. А це економить нам електроенергію.

Меламед Катерина, учениця 6-А класу СШ №134

У 2013 рроці наша школа приймала участь у Проекті "Енергоефективні школи". Після цієї перемоги кожен з нас у своєму будинку, у школі зробив щось корисне, щоб зберегти світло, тепло, воду… Наприклад, ми своєю сім’єю у нашій затишній квартирі змінили вікна, щоб зберегти тепло та не хворіти. Мені сподобалось приймати участь в цьому проекті та це пішло нам на користь.

Федоров Сергій, учень 10-А класу СШ №134

З початку проекту "Енергоефективні школи" багато що змінилось в нашому домі. Для початку ми перейшли на електрозберігаючі лампи і почали економно ставитись до електроенергії. Для більш ефективного обігрівання поставили тепловідбивні екрани за батареї. Ми з сім’єю любимо вечеряти при свічках, таким чином зберігаючи значну кількість електроенергії. Взагалі я навчився економити енергію і тепло після проекту.

Лісковацька Юлія , учениця 10-А класу СШ №134

Після проекту "Енергоефективні школи" я і моя сім’я почали відповідально відноситись до енергії. Наприклад, ми стали менш користуватись обігріваючими електроприладами. Мій батько купив енергозберігаючі лампочки. Зайвий раз ми не залишаємо світло увімкненим. Тепер я не так часто користуюся технікою, як до цього проекту.

 



 

Повернутись догори