![]() | ![]() | |
![]() | ![]() |
[1156672] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ІІ ЕТАП ПРОЕКТУ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ ШКОЛИ" У 55 ЗНЗ УКРАЇНИ Проект "Енергоефективні школи" впроваджується Всеукраїнською благодійною організацією "Інститут місцевого розвитку" в рамках Програми соціального партнерства компанії ДТЕК. Проект "Енергоефективні школи" передбачає проведення занять та інших заходів навчально-виховного процесу з енергозбереження для учнів 6-8 класів пілотних шкіл Києва та Дніпропетровська. Одним із центральних завдань Проекту є вироблення в учнів розуміння того, що тепло не лише забезпечує комфорт проживання, але є цінним ресурсом, товаром. Іншим, не менш важливим завданням, є роз’яснення дітям необхідності заощадження теплових ресурсів для збереження клімату та життя на Землі. Головна мета занять та інших заходів навчально-виховного процесу з енергозбереження полягає у вихованні свідомого та відповідального майбутнього споживача теплової енергії, який розуміє проблеми комунального підприємства теплопостачання та підтримує його своїми діями: зберігає і раціонально використовує тепло та своєчасно сплачує за отримані послуги, вихованні в учнів енергетично та екологічно грамотної поведінки та стилю життя, актуалізації проблеми раціонального використання енергетичних та інших ресурсів, залучення учнів до дій, направлених на зниження споживання ресурсів. У рамках 17 уроків учні 6-8 класів опановують основи теплопостачання та теплозбереження, усвідомлюють необхідність раціонального теплоспоживання для зменшення негативного впливу на довкілля та збереження клімату на Землі, ознайомлюються з роботою котелень та інших споруд міського підприємства теплопостачання, проводять тепловий аудит у школі та вдома. Для проведення теплового аудиту у школі та вдома усі школи-учасники Проекту отримали спеціальні набори приладів. Із переліком приладів у наборі можна ознайомитися тут. Методологічно Проект побудований за принципом "програма дій": вивчаючи проблеми теплопостачання та теплозбереження, що розглядаються під час занять, учні поступово приходять до думки щодо необхідності дій для вирішення цих проблем. Передбачається, що Проект має стати стимулом підвищення відповідальності учнів. На завершальному етапі їм пропонується самостійно розробити та здійснити план дій, направлених на вирішення виявлених проблем теплопостачання та теплозбереження свого будинку, класу та школи. В ході реалізації Проекту у пілотних школах з метою визначення оцінки учнями, вчителями та батьками ефективності проекту підвищення енергоефективності у школах та підведення підсумків моніторингу проекту (анкетування та глибинні інтерв’ю) проводять моніторинг Проекту. В рамках Проекту також проводять міжшкільний конкурс на зменшення споживання електроенергії з метою залучення учнів, педагогів та персоналу пілотних шкіл до практичних кроків зі скорочення споживання електричної енергії за рахунок дбайливого та свідомого її використання, пропаганди енергетично та екологічно нейтрального стилю життя, поширення серед учнів, педагогічного колективу і обслуговуючого персоналу знань про необхідність збереження ресурсів, та конкурс енергоефективних проектів. ЗНЗ-учасники ІІ етапу Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи" Засадничі документи із впровадження Проекту "Енергоефективні школи" Порадник Проекту "Енергоефективні школи" ЗМІ про ІІ етап Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи"
| ![]() | |
© Інститут місцевого розвитку - 2009 | ![]() |